divendres, 12 d’agost del 2011

Benvinguts al bloc!

Amics, benvinguts al bloc!

Fa temps que volia crear-lo, però mai trobava el moment. Ara, durant aquests dies d’agost en que les rutines i obligacions passen a un segon pla, m’ho he proposat com una prioritat.

La idea me la va donar un amic, el Víctor, que junt amb la seva dona en van crear un quan van marxar a viure una temporada a Nova York ja fa uns anys (http://deotroslugares.blogspot.com/). No soc fan de les noves tecnologies ni de les xarxes socials. Possiblement això fa perdre “oportunitats”, de tot tipus. Però el temps que requereixen, en una grandíssima part poc productiu, i la distracció que generen, encara no em compensen.

Malgrat això m’he decidit a donar un petit pas endavant. Quan vaig veure el bloc del Víctor me’n vaig adonar. En el dia a dia, a la vida, passen coses, es pensen coses, es viuen experiències, es discuteixen idees. Algunes importants, d’altres circumstancials, o fins i tot petits detalls o curiositats, que van marcant el camí i personalitat de cadascú. M’adono que, quan t’atures un moment i mires endarrere, veus una enorme nuvolosa d’experiències i moments viscuts, de la que és difícil recuperar-ne alguns detalls o una visió ordenada. Una part es perd per sempre.

Amb aquest bloc provaré de retenir alguns d’aquests moments. Un recull de petites píndoles que marquen determinades fites. De cap manera pretenc escriure un diari. Seria avorridíssim. Tampoc un recull d’activitats... avui he anat aquí o allà, aquesta cursa o aquest viatge... ni un currículum professional... ara treballo amb això i ara amb allò... ni un perfil personal... soc així o aixà, m’agrada tal cosa i no m’agrada tal altra... Res de tot això, però em sembla que serà tot això alhora. Encara no ho sé, però segur que hi hauran entrades d’activitats viscudes, i també alguna reflexió sobre algun tema en el que treballi. Tampoc tinc pensada una “presentació formal”, però em sembla que el conjunt d’entrades donaran una visió prou detallada de qui soc.

Per últim, no espereu regularitat ni periodicitat. Les entrades es succeiran sense ordre ni concert. Quan em vagi bé i en tingui ganes... i quan hi hagi alguna cosa que comentar.

Amb aquesta entrada comença aquest projecte. Veurem com avança.

Salut a tots,

FS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada